Obiectivul postului:

Suport si asistenta administrativa in activitatea contabila a companiei.

Cerințe:

• Persoana tanara, ambitioasa, absolvent al facultatii de Stiinte Economice SAU Contabilitate. 
• Experienta in utilizarea programului de contabilitate salarii si evidenta de stocuri (SAGA / WinMENTOR) (Avantaj) 
• Experienta minim 1 an intr-o pozitie de contabil (Contabilitate primara). 
• Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile. (Avantaj) 
• Bune cunostinte de operare PC, MS Excel şi MS Office la un nivel mediu. 
• Abilitatea de a lucra in echipa, Adaptabilitate, flexibilitate, atentie la detalii, si abilitati de a lucra cu cifrele. 
• Rezistenta la stres, si capacitati bune de organizare si prioritizare a sarcinilor.

Principalele responsabilități:

• Inregistrarea cronologica a documentelor de contabilitate primara; 
• Introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate: facturi emise, facturi de achizitie, tranzactii bancare, incasari; 
• Registru de casa, efectuare incasari si plati; 
• Reconcilieri fise de cont furnizori si clienti; 
• Indosarierea actelor contabile, si inregistrarea si validarea corecta a tuturor operatiunilor financiar-contabile; 
• Reglarea lunara a soldurilor de clienti si furnizori; 
• Verificarea lunara a stocurilor existente in gestiune; 
• Intocmirea registrului jurnal, inventar si a registrului de evidenta fiscala si a tuturor registrelor contabile; 
• Intocmirea diferitelor rapoarte si situatii solicitate de catre conducere;

Ofertă:

  • Mediu de lucru placut. 
  • Posibilitate de dezvoltare profesionala. 
  • Echipa tanara. 
  • Cultura organizationala bazate pe respect si valori bine definite. 
  • Pachet salarial avantajos.

Despre angajator:

Partener Hummark - Companie cu sediul in Cluj-Napoca, in domeniul constructiilor.