2019-11-20_0-19-36-2019.02.26 Asistent Operativ – Activitate HR si Vanzari.jpg
Persource S.R.L.
Persource S.R.L.

Asistent Front Office - Secretariat


Oras de lucru
Cluj-Napoca
Industrie
Comert / Retail
Departament
Office - Front / Relatii clienti
Functia
secretara

Obiectivul postului:

Asigura interfata dintre colaboratori si departamentele ale companiei de vanzari si administrative.

Cerințe:

- studii medii-superioare 
- seriozitate 
- cunostinte de operare PC (MS Office: Word, Excel, Power Point) 
- standarde etice inalte, 
- angajare si daruire spre rezultate, 
- spirit comunicativ si de echipa, 
- initiativa, 
- capacitate de organizare, 
- integritate.

Principalele responsabilități:

- gestionare apeluri telefonice, mesaje, corespondenta, documente interne 
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea 
- corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati 
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail 
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management 
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei 
- mentinerea legaturii cu toti colaboratorii firmei - editare documente 
- clasarea, arhivarea documentelor 
- intampinare clienti, operatiuni de protocol, relatii cu publicul 
- furnizarea diverselor situatii la cerere 
- primirea clientilor si colaboratorilor, activitati de protocol, stabilire intalniri; 
- redactare emailuri, diferite documente solicitate de management 
- centralizare si structurare informatii interne 
- participare, alaturi de ceilalti membrii ai companiei, la anumite proiecte interne 
- intocmirea si gestionarea contractelor de colaborare intre societate si colaboratori.

Ofertă:

- Pachet salarial Avantajos, 
- Bonuri de masa, 
- Decont transport, 
- Prime de Pasti si Craciun.

Despre angajator:

Partener Persource cu activitate de comert in domeniul consumabilelor pentru constructii cu sediul in Cluj-Napoca str. Calea Baciului.