2019-03-05_15-28-40-2019.02.26 Asistent Operativ – Activitate HR si Vanzari HMK.jpg
Persource S.R.L.
Persource S.R.L.

Asistent Operativ Administrativ – Birou HR


Oras de lucru
Cluj-Napoca
Industrie
Prestari servicii
Departament
Resurse umane / Personal / HR
Functia
tehnician resurse umane

Obiectivul postului:

Activitati administrative si intretinere birou.

Cerințe:

• Persoana operativa, orientata spre finalizarea task-urilor. 
• Spirit ambitios, • Bune abilitati de relationare si comunicare. 
• Fire comunicativa, cu spirit de initiativa. 
• Experienta in activitati administrative/secretariale.  
• Cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, browsere internet, sisteme de operare Windows 98 si XP).

Principalele responsabilități:

- Desfasoara activitati caracteristice muncii de secretariat (preluarea-primirea, pregatirea si expedierea de corespondenta, relatii cu publicul, asigurarea conditiilor de protocol pentru invitatii firmei, aprovizionarea firmei cu produse de birotica, papetarie, asigurarea si pastrarea curateniei in sediul firmei, etc). 
 - Participa activ in analiza diferitelor situatii (monitorizarea, interpretarea datelor, recomandari in privirea imbunatatirii activitatii firmei in scopul indeplinirii planului de dezvoltare anual, etc). 
 - Pregatirea instrumentelor de recrutare: redactare anunturi. 
 - Postarea si operarea anunturilor in mediul online si ofline. 
 - Contactarea candidatilor pentru stabilirea programarii pentru interviu. 
 - Completarea bazei de date cu clienti potentiali ptr. aplicatie IT. 
 - Contactarea clientilor si prezentarea ofertei prin telefon.

Ofertă:

- mediu de lucru placut, locatie in centrul Clujului. 
- dezvoltare profesionala pe mai multe planuri. 
- posibilitati de avansare in cariera.

Despre angajator:

Partenerul Hummark este Persource S.R.L. care activeaza in domeniul HR si ofera solutii IT pentru companiile care comercilizeaza in mediul online.