2019-02-25_12-05-31-contabil 2.jpeg
Persource S.R.L.
Persource S.R.L.

Contabil - Economist


Oras de lucru
Cluj-Napoca, Satu Mare
Industrie
Constructii / Instalatii / Amenajari (Materiale)
Departament
Economic / Financiar / Contabilitate
Functia
contabil

Obiectivul postului:

Pentru două companii din cadrul grupului:

  • Organizează evidenta contabila conform legislației in vigoare, in concordanta cu sistemul organizatoric intern;
  • Răspunde de buna desfășurare a activității contabile in conformitate cu prevederile legale si fiscale;
  • Răspunde de declarațiile fiscale ale societăților;
  • Răspunde de administrarea documentelor angajaților.

Cerințe:

  • Studii superioare in domeniul financiar/contabil;
  • Absolvent CECCAR ;
  • Minimum 3-5 ani experiența similara in domeniul financiar-contabil;
  • Background solid de contabilitate, raportare și cunoștințe fiscale;
  • Experiență semnificativă cu un software de gestiune (ERP)
  • Cunoștințe avansate de Microsoft Excel;
  • Capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informațiilor;
  • Spirit organizatoric, abilitați de comunicare, atenție la detalii;
  • Limba engleza (nivel mediu de comunicare)

Principalele responsabilități:

  • Participa la elaborarea si actualizarea procedurilor/ instrucțiunilor contabile intern;
  • Coordonează si controlează înregistrarea documentelor financiar-contabile;
  • Înregistrează provizioane, dobânzi, “accruals” etc. la final de luna/ trimestru/ an;
  • Urmărește înregistrarea ajustărilor conform politicilor contabile, respectând deadline-urile agreate;
  • Răspunde de tabloul de amortizare al mijloacelor fixe;
  • Realizează rapoarte către instituțiile care solicita (ex. Direcția de Statistica, BNR);
  • Calculează si înregistrează impozitele si taxele datorate si întocmește si verifica declarațiile de impozite si taxe;
  • Verifica conformitatea jurnalului de vânzări si de cumpărări cu balanța de verificare si răspunde de actualizarea lor conform legislației fiscale romanești;
  • Verifica rapoartele interne lunare de cheltuieli in funcție de natura acestora (daca sunt conforme cu balanța);
  • Întocmește balanța lunara analitica;
  • Întocmește situațiile financiare ale companiei si orice rapoarte stabilite de lege;
  • Răspunde de actualizarea legislației contabile si fiscale romanești;
  • Verifica prin sondaj autenticitatea, veridicitatea si corectitudinea documentelor justificative, ce stau la baza înregistrărilor in contabilitate;
  • Reprezintă Financiar compania in relație cu organele de stat centrale si locale;
  • Menține legătura cu auditorul extern – întocmește diverse rapoarte solicitate de acesta, asigura transmiterea documentelor/ informațiilor in termenul stabilit;
  • Furnizează informații contabile către bănci, organe fiscale si alte instituții;
  • Ia decizii interne împreuna cu Directorul Financiar la nivelul departamentului pentru realizarea de noi obiective si îmbunătățirea activității;
  • Administrează documentele angajaților companiei (contracte de munca, acte adiționale, decizii de încetare etc.);
  • Întocmește statul lunar de plata;
  • Întocmește Registrul de Evidenta al Salariaților si transmite datele către ITM;
  • Participa la controalele cu privire la situațiile/ problemele de personal – salarizare, efectuate de reprezentanți ai instituțiilor de stat.

Ofertă:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Posibilitate de colaborare și pentru experți contabili, care au disponibilitate pentru o normă întreagă;
  • Decontarea cost transport personal;
  • Siguranță și posibilitatea de a cooperare cu o echipă dinamică;
  • Condiții moderne de lucru.

Despre angajator:

Partenerul Hummark – este o companie Germana cu sediul din Romania in localitatea Baciu (Jud. Cuj). Cu o activitate experienta de mai bine de 35 de ani, si se adreseaza atat publicului larg cat si profesionistilor din domeniu amenajarilor interioare si contructiilor.