2022-01-14_19-19-28-2019.02.26 Asistent Operativ – Activitate HR si Vanzari HMK.jpg
Persource S.R.L.
Persource S.R.L.

Inspector / Specialist Resurse Umane


Oras de lucru
Floresti
Industrie
Echipamente / Instrumente / Unelte de lucru
Departament
Resurse umane / Personal / HR
Functia
specialist resurse umane

Obiectivul postului:

 Realizarea procesului de angajare operativ si administrativ si activitati administrative aferente personalului angajat.
vezi aici: https://persejobs.com/job/83-inspector-specialist-resurse-umane-recrutare-angajare-floresti-persource 

Cerințe:

- Studii superioare finalizate, curs de Inspector Resurse Umane/ Inspector Salarii (constituie avantaj);
- Experienta de minim 1 an pe un post similar;
- Experienta intr-o companie de productie (constituie avantaj);
- Cunostinte operarea datelor in Revisal;
- Cunostine solide de legislatia muncii (Codul Muncii, Codul Fiscal);
- Cunoasterea programului de salarii Clarvision (constituie avantaj);
- Cunostinte operare MS Office (in special Excel);
- Atentie la detalii, seriozitate, capacitate buna de comunicare scrisa si orala;
- Abilitati de coordonare, planificare, organizare si lucru in echipa.

Principalele responsabilități:

- Publica locurile de munca vacante si le promoveaza pe cele mai potrivite canale de recrutare;
-Selecteaza CV-urile  in functie de cerintele postului;
-Contacteaza candidatii si programeaza interviurile, testele necesare in procesul de recrutare;
-Participa activ in procesul de intervievare si selectie al candidatilor;
-Mentine actualizata baza de date a candidatilor;
-Informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de recrutare;
- Intocmirea si operarea documentelor in sistemul informatic Clarvision si in Revisal, in mod corect si in termenul legal (contracte individuale de munca, acte aditionale, fise de post, decizii, suspendari/incetari contracte de munca etc);
- Intocmirea adeverintelor de: salariat, venit, medicale etc.;
- Colectarea si centralizarea tuturor informatiilor justificative privind statul de plata (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri etc.);
- Gestionarea bazei de date a angajatilor si dosarele de personal (atat in format fizic cat si electronic);
- Mentinerea legaturii cu furnizorii de servicii de Medicina Muncii si Protectia Muncii;
- Intocmirea dosarelor pentru Casa de Sanatate;
- Intocmirea diverselor rapoarte si evidente specifice domeniului de activitate;
- Intocmirea si centralizarea abonamentelor  la CTP;
- Colaborare cu institutiile de stat: ANOFM, CASA DE PENSII, ITM, Inspectoratul General pentru Imigrari, Casa de Asigurari de Sanatate, Camera de Comert si Industrie;
- Intocmirea documentelelor  pentru decontarea transportului;
- Intocmirea si transmiterea comenzilor pentru tichete de masa;
- Operarea retinerilor lunare (garantii, popriri etc.);
- Evidenta si corespondenta privind popririle salariatilor;
- Comanda cardurile de tichete de masa (BT).

Ofertă:

Pachet salarial avantajos 

Program de lucru:
  • Full Time: 8 ore/zi
  • Program de lucru: 08:30 - 17:00
  • Zile de lucru: Luni - Vineri.

Despre angajator:

Compania oferă servicii complete clienţilor săi, la standarde europene, folosind tehnici moderne şi materiale de calitate. Productie de purificatoare de aer pentru uz casnic. Prestari servicii in domeniul stantarii table subtiri cu utilaje cu CNC. Confectii metalice.