2022-10-13_13-49-12-2022-10-13 hmk key account manager-cluj.png
Persource S.R.L.
Persource S.R.L.

Key Account Manager



Telefon
Oras de lucru
Cluj-Napoca
Industrie
Frumusete / Beauty
Departament
Vanzari B2C - Distributie / Revanzatori
Functia
director vanzari / account manager

Obiectivul postului:

În calitate de coleg/ă, obiectivul dumneavoastră în calitate de Key Account Manager va fi dezvoltarea și implementarea strategiei de vânzări la nivelul portofoliului de clienți alocați, cu scopul atingerii obiectivelor setate și realizarea targetelor.

Cerințe:

Cerinţe obligatorii:
  • Studii superioare – min. diploma de licență
  • Pregătire de specialitate/traininguri în management, vânzări, people management
  • Disponibilitate pentru deplasări, la nivel național.
  • Operare în Microsoft Office, Internet, sisteme de raportare – nivel avansat.

Ce am dori să cunoașteți:
  • Cunoașterea foarte bună a dinamicii pieței FMCG (poziționare, specificul pieței, ocaziile de consum, obiceiurile de cumpărare, etc.)
  • Administrare şi management: cunoştinţe cu privire la principii de management, planificare, alocarea resurselor, monitorizare, acordare feedback
  • Cunoştinţe solide în domeniul economic (calcul targete, administrare bugete, etc.) și cunoștințe de bază în domeniul juridic
  • Procedurile de lucru specifice activității rețelelor mari de magazine și/sau farmaci
  • Experiență în relație cu lanțurile de farmacii poate fi un plus.

Ce abilități/competențe am dori să dețineți:
  • Înţelegerea business‐ului şi gândire strategică
  • Abilități excelente de comunicare în mediul de business
  • Negociere – nivel avansat
  • Leadership
  • Gândire analitică și capacitatea de a rezolva problemele care apar într-un mod eficient și ecologic
  • Munca în echipă/team player
  • Evaluarea performanțelor economice ale structurii de vânzări coordonate

Principalele responsabilități:

Responsabilităţi cheie:
  • Stabilirea și implementarea acțiunilor de ordin strategic menite să crească cifra de afaceri
  • Elaborarea și implementarea planului promoțional în conformitate cu politica de vânzări si marketing a companiei
  • Monitorizarea și evaluarea performanțelor de vânzare a campaniilor promoționale și propunerea de soluții de îmbunătățire
  • Urmărirea îndeplinirii obiectivelor de vânzări, conform indicatorilor setați și a bugetului alocat
  • Negocierea, încheierea și urmărirea modului de derulare al contractelor
  • Controlarea modului de implementare al politicii de discounturi și al respectării termenelor de plată si încasarea soldurilor
  • Participarea activă la formarea membrilor echipei prin activități de inducție, instruire, coaching, etc
  • Propunerea de acțiuni specifice astfel încât să poată crește vizibilitatea produselor și, implicit, să crească cifra de afaceri pentru clienții arondați
  • Pre și post evaluare a tuturor activităților clienților, pentru asigurarea utilizării optime a bugetelor alocate
  • Dezvoltarea relației cu clienții existenți și identificarea unor noi clienți/noi segmente de piață
  • Realizarea de analize de piață, analize de rentabilitate, optimizare de business, etc.
  • Asigurarea respectării standardelor cu privire la imaginea companiei și a brandurilor comercializate.

Ofertă:

  • Pachet salarial atractiv: bonus de performanță conform gradului de îndeplinire al obiectivelor,
  • tichete de masă,
  • premii și bonusuri ocazionale (primă de vacanță, de sărbători, de recomandare, mașină de serviciu, etc
  • Oportunitate de a lucra într-o companie cu tradiție, aflată într-o puternică expansiune.
  • Mediu de lucru profesionist și prietenos.

Despre angajator:

Cel mai mare producător de cosmetice din România și unul dintre cei mai importanți din Europa de Sud-Est.