Obiectivul postului:

Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat: preluarea si directionarea apelurilor telefonice;

Cerințe:

• aspect fizic placut; 
• abilități bune de comunicare, persoana dinamica, loiala, organizata, responsabila si cu spirit de initiativa; 
• experiența nu este necesara dar constituie un avantaj; 
• bune cunostinte operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet; 
• capacitate de sinteză, analiză și asimilare rapidă; 
• cunoaşterea de limbi străine: limba engleză, nivel mediu sau avansat; 
• limba italiana constituie un avantaj. 
• persoana activa dispusa la deplasari ,permis categoria B; 
• abilitati de lucru in echipa; 
• absolvent de studii superioare/medii; (studii finalizate sau in curs; 
• claritate şi coerenţă în exprimarea scrisă şi orală; 
• bună planificare şi organizare;

Principalele responsabilități:

• Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat: preluarea si directionarea apelurilor telefonice; • Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate; • Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor; • Corespondenta si receptia marfii: verificare acte, inregistrare documente in Registru de nota receptie, transmiterea spre departamentul de Achizitii; • Coordonarea relaţiei cu furnizorii/clientii; • Intocmirea documentelor si deplasarea la anumiti furnizori; • Emiterea comenzi la diferiti furnizori; • Cerere oferta pret colete/paleti; • Intocmirea avizelor;

Ofertă:

Program de Lucru : 8 h/zi de Luni pana Vineri 07:30-16:00 
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata / perioada de proba 3 luni 

 Ce oferim:  
• salariul negociabil in functie de aptitudini. 
• tichete de masa 15 lei/ zi lucrata 
• decontare de transport 
• asigurarea analizlor la angajare 
• premii de sarbatori/vacanta 
• mediu de lucru placut

Despre angajator:

Partenert Hummark locat in Parcul Logistic Transilvania, Str. Orastiei, nr.10, 
Cartierul Someseni