2022-10-21_12-10-59-2022-10-21 HMK AR ACCOUNTANT BUCURESTI.png
Persource S.R.L.
Persource S.R.L.

AR Accountant Limba Maghiara



Telefon
Oras de lucru
Bucuresti
Industrie
Constructii / Instalatii / Amenajari (Executie)
Departament
Desfacere / Ofertare
Functia

Obiectivul postului:

Desfășurarea activităților de colectare pentru codurile/segmentele de companie alocate  si Inițierea și monitorizarea soluționării litigiilor.

Cerințe:

Cerinte pentru postul de AR Accountant Limba Maghiara; 

  • 1 - 3 ani de experiență profesională într-un rol similar, de preferat 
  • De preferat experiență în industria agroalimentară/comerțul de mărfuri 
  • Calificarea minimă de educație - absolvire 
  • Bună cunoaștere a conceptelor și procedurilor legate de sarcinile de colectare și litigii 
  • Cunoașterea conceptelor și procedurilor legate de facturare și de procesarea cererilor de numerar constituie un avantaj 
  • Capacitatea de a oferi un nivel ridicat de calitate a serviciilor pentru clienți pentru sarcinile de colectare și soluționare a litigiilor 
  • Abilitatea de a lucra independent, în mod eficient și de a furniza rezultate de înaltă calitate în condiții de presiune a timpului. independent și meticulos cu cifrele 
  • Abilități solide de comunicare scrisă și orală în limba maghiară (nivel B2) și engleză. 
  • Abilități solide de rezolvare a problemelor și de organizare 
  • Experiență în gestionarea relațiilor interpersonale cu clienții și a proceselor într-o perioadă susținută de schimbare 
  • Abilități excelente de utilizare a calculatorului și competențe în Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel, Outlook). 
  • Experiență în sisteme ERP/ de contabilitate

Principalele responsabilități:

Responsabilitatiile unui AR Accountant Limba Maghiara; 
  • Efectuați controale SOX și asigurați conformitatea SOX în conformitate cu politicile în vigoare 
  • Identificați și căutați remitențe de la clienți în sprijinul echipei de aplicare a numerarului pentru a elimina încasările neaplicate în numerar 
  • Rezolvarea întrebărilor clienților în termenele stabilite 
  • Pregătiți și revizuiți raportul de vechime a conturilor de încasat (AR) pentru echipa financiară din Europa 
  • Identificarea și trimiterea propunerilor de anulare a conturilor de clienți, conform instrucțiunilor echipei financiare europene 
  • Gestionarea blocurilor de clienți/comand
  • Furnizarea de rapoarte și efectuarea de interogări pentru a asista echipa financiară europeană în procesul de închidere a perioadei (provizionarea creanțelor neperformante). 
  • Identificarea ideilor de îmbunătățire a proceselor utilizând practicile de vârf din industrie 
  • Gestionați excepțiile generate, efectuați o analiză a cauzelor profunde pentru a rezolva problemele curente și acționați proactiv pentru a evita eventualele probleme în viitor. 
  • Furnizarea tuturor informațiilor, documentelor și rapoartelor pentru audit. 
  • După audit; luați măsuri conform planului de acțiuni corective elaborat de șeful de echipă. 
  • Formalizarea proceselor, revizuirea și actualizarea constantă a PSO pentru țările BBS din domeniul de aplicare.

Ofertă:

  • Salariu motivant, conform rezultatelor înregistrate; 
  • Tichete de masă; Masa de prânz asigurată; 
  • Un mediu plăcut, în care poți să înveți, să te dezvolți și sprijin constant din partea echipei; 
  • Vei face parte dintr-o echipă tânără, entuziastă și proactivă; 
  • Teambuilding-uri și alte diverse activități extra împreună cu întreg colectivul.

Despre angajator:

Firma de recrutare Hummark este o agentie de resurse umane in Cluj-Napoca, care recruteaza personal pentru compania partenera.